جنایات جنگی انگلیس در افغانستان جه بود؟

خبرهای تازه فرهنگی، آموزشی، اجتماعی افغانستان و کشورهای همسایه

جنایات جنگی انگلیس در افغانستان جه بود؟

۱ بازديد
جنایات جنگی انگلیس در افغانستان
در تاریخ 7 ژوئن 2021، گروهی از رسانه‌های بریتانیایی به نام "بریتانیا" و "ساندی تلگراف" به همراه شبکه خبری "چنل 4" اقدام به افشای یک سند مهم و حساس درباره جنایات جنگی انگلیس در افغانستان کردند. این سند که به عنوان "سند افغانستان" شناخته می‌شود، نشان دهنده اقدامات خشونت‌آمیز و جنایات جنگی انگلیسی‌ها در افغانستان است.

سند افغانستان که به طور غیرقانونی از دسترسی به عموم محروم شده بود، شامل اطلاعات جدید و تصاویر نادری از رویدادهای خشونت‌آمیز و جنایات جنگی انگلیس در افغانستان است. این سند نشان می‌دهد که نیروهای بریتانیایی در افغانستان به طور غیرقانونی و بدون پاسخگویی به جرائم جنگی، شامل قتل‌ها، شکنجه‌ها و سوءاستفاده‌های دیگر از زندانیان، دست زده‌اند.

با افشای سند جنایات جنگی انگلیس در افغانستان، افشاگران و رسانه‌های بریتانیایی تلاش کردند تا به دولت و مقامات بریتانیا فشار وارد کنند تا مسئولین پاسخگویی لازم را درباره این جنایات جنگی اعمال کنند. همچنین، این افشای سند باعث بحث و جدل گسترده‌ای در جامعه بریتانیا و سراسر جهان شد و منجر به فراخوان‌ها برای تحقیقات مستقل و پاسخگویی دقیق‌تر درباره این موضوع شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.